fbpx
Bezmaksas transports no 49€
28 gadu pieredze matu kosmētikas izplatīšanā
Apstiprina nozares profesionāļi
Search

E-veikala noteikumi un nosacījumi

1. PĀRSKATS

1.1. Šie pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā – Noteikumi un nosacījumi) attiecas uz preču iegādi no www.salonshop.lv (turpmāk tekstā – E-veikals). Preču pārdevējs ir Salonshop Baltic AS, juridiskā adrese Valgevase 13 Tallinn 10414, reģistrācijas kods 10205387, tālruņa numurs +372 677 7328 un e-pasta adrese info@salonshop.eu (turpmāk tekstā – Pārdevējs). Noteikumi un nosacījumi regulē tiesiskās attiecības starp privātpersonu (turpmāk tekstā – Pircējs) un Pārdevēju, kas izriet no pirkuma E-veikalā.

1.2. Veicot pirkumu E-veikalā, Pircējs un Pārdevējs vadās no Igaunijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.

1.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt un papildināt Noteikumus un Cenu sarakstu. Grozījumi Noteikumos un Cenrādī stājas spēkā no to publicēšanas brīža Interneta veikalā. Uz pasūtījumiem, kas iesniegti pirms grozījumu stāšanās spēkā, attiecas Noteikumi un nosacījumi, kas bija spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī.

1.4. Iegādājoties preces un/vai reģistrējoties e-veikalā kā lietotājs, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar noteikumiem un nosacījumiem, piekrīt tiem un apņemas tos ievērot.

2. KOMERCIĀLĀ UN CENU INFORMĀCIJA

2.1. E-veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas eiro, un tajās ir iekļauts Igaunijas Republikā piemērojamais pievienotās vērtības nodoklis 20% apmērā.

2.2. Piegādes maksa, kas atbilst Klienta izvēlētajam piegādes veidam, tiks pieskaitīta Preču cenai pasūtījuma iesniegšanas brīdī un tiks norādīta Klientam pasūtījuma iesniegšanas brīdī.

2.3. Ja kopējā pasūtījuma cena ir 49,00 EUR (ieskaitot PVN) vai lielāka, produktu piegāde Igaunijas Republikas teritorijā ir bez maksas. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 49,00 EUR, piegādes maksa Igaunijas Republikas teritorijā ir 3,00 EUR.

2.4. Pārdevējs patur tiesības mainīt cenas. Cenu izmaiņu gadījumā tiek piemērota cena, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī.

3. PASŪTĪJUMU IESNIEGŠANA UN PREČU APMAKSA

3.1. Pircēja iepirkumu grozs tiek izveidots no brīža, kad pircējs ir noklikšķinājis uz pogas “Pievienot grozam”, pēc tam viņš var turpināt pārlūkošanu vai sākt pasūtījuma veikšanu. Pirms pasūtījuma veikšanas un apmaksas ir iespējams pievienot, apmainīt vai dzēst preces iepirkumu grozā.

3.2. E-veikalā redzamās fotogrāfijas ir ilustratīvas, preces patiesībā var atšķirties no attēlotajām.

3.3. Lai veiktu pasūtījumu, Klientam ir jānoklikšķina uz pogas “Veikt pasūtījumu”, kur Klientam ir jāievada pieprasītā informācija, lai Pārdevējs varētu sazināties ar Klientu un vajadzības gadījumā izrakstīt rēķinu.

3.4. Pasūtījumā sniegtās informācijas precizitāte un pareizība ir atkarīga no netraucētas preču piegādes, ko iegādājas Klients.

3.5. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, noklikšķinot uz pogas “Maksāt”, sistēma klientam izrakstīs rēķinu, kuru var apmaksāt ar bankas pārskaitījumu vai kredītkarti.

3.6. Pirkuma līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no dienas, kad rēķinā norādītā summa ir pilnībā samaksāta uz Pārdevēja norēķinu kontu.

3.7. Maksājums ar bankas pārskaitījumu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop un Citadele) tiek veikts ārpus Montonio e-veikala drošā vidē. Pēc vēlamā bankas pārskaitījuma izvēles Klients tiks novirzīts uz Montonio drošo vidi, lai veiktu maksājumu. Tur atradīsiet iepriekš aizpildītu maksājuma uzdevumu, kurā norādīta maksājamā summa (Montonio ir norādīts kā maksājuma saņēmējs). Montonio autorizēs darījumu, izmantojot izvēlēto bankas kontu Klienta bankā.

3.8. Maksājumu dati tiks apstrādāti saskaņā ar datu drošības standartiem, ko reglamentē Maksājumu karšu industrijas datu drošības standarts (PCI DSS), kas nodrošina, ka apmainīto informāciju nevar pārtvert vai izmainīt nepiederošas personas.

3.9. Pārdevējs ir personas datu pārzinis, kas nodod maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus apstrādātājam Montonio Finance UAB. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas datiem.

4. PASŪTĪJUMA PIEGĀDE

4.1. Pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā Pārdevējs sasaiņo pasūtījumu un nodod to Sabiedrības loģistikas partneriem piegādei. Preces Igaunijas Republikas teritorijā var piegādāt Pārdevēja loģistikas partneri Itella SmartPOST, Omniva vai DPD.

4.2. Preču piegāde parasti notiek 3-5 darba dienu laikā no pārdošanas līguma spēkā stāšanās dienas, ja vien klients nav informēts citādi.

4.3. Pasūtot sūtījumu no vietējā paku termināļa, uz saņēmēja mobilo tālruni tiks nosūtīta SMS īsziņa ar visu nepieciešamo informāciju, lai saņemtu sūtījumu. Lai saņemtu sūtījumu, SMS īsziņā norādītais unikālais durvju kods ir jāievada automāta ekrānā, lai klients varētu saņemt sūtījumu.

4.4. Kurjerpasta pakalpojuma gadījumā Klients par sūtījuma pienākšanu tiks informēts iepriekš, nosūtot īsziņu uz mobilo tālruni vai pa tālruni. Kurjers nodos preci Klientam, pamatojoties uz pavadzīmi. Pirms Preces pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas Pārdevējs ieteiks Klientam pārbaudīt Preces iepakojumu. Redzamu bojājumu gadījumā Pārdevējs iesaka preces nepieņemt. Parakstot pavadzīmi, Pircējs apliecina, ka piegādes brīdī iepakojums bija neskarts vai ka viņu apmierina iepakojuma stāvoklis (prece nav bojāta).

4.5. Lai nodrošinātu, ka jūsu pasūtījums tiek piegādāts bez kavēšanās, aizpildot pasūtījuma veidlapu, ir jārūpējas, lai sniegtu patiesu, pareizu un derīgu informāciju.

4.6. Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes aizkavēšanos, ja preces ir nodotas loģistikas partneriem savlaicīgi, bet piegādes aizkavēšanās ir radusies no Pārdevēja neatkarīgu vai paredzamu apstākļu dēļ.

5. ATTEIKUMA TIESĪBAS

5.1. Pēc pasūtījuma saņemšanas Klientam ir tiesības atteikties no e-veikalā noslēgtā līguma bez iemesla 14 dienu laikā. 2. Saskaņā ar PIL 53. panta 4. punktu Pircējam nav tiesību atteikties no līguma par precēm, kuras to rakstura dēļ nav iespējams atdot atpakaļ.
Lai atdotu preci, Pircējam jāiesniedz paziņojums par atteikšanos no preces iegādes, kura veidlapa atrodama šeit, un jānosūta uz e-pasta adresi info@salonshop.ee ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

5.2. Atgriežamās preces stāvokļa pasliktināšanās gadījumā Klients ir atbildīgs par preces nolietojumu tikai tad, ja Klients ir izmantojis preci citādi, nekā tas bija nepieciešams, lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un darbību. Lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un darbību, Klients drīkst rīkoties ar preci un lietot to tikai tā, kā tas parasti būtu atļauts fiziskā veikalā, lai pārbaudītu preci. Uz precēm, kuras pēc to būtības nevar atdot atpakaļ (piemēram, atvērtā iepakojumā iesaiņoti matu kopšanas līdzekļi, smaržas, tualetes piederumi), neattiecas 14 dienu atteikuma tiesības.

5.3. Lai atgrieztu preces, Klientam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas ir jāiesniedz brīvas formas atteikuma pieprasījums uz e-pasta adresi info@salonshop.ee.

5.4. Klients sedz preču atpakaļ nosūtīšanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad preču atpakaļ nosūtīšanas iemesls ir tas, ka atpakaļ nosūtāmās preces neatbilst pasūtītajām precēm (piemēram, nepareizas vai bojātas preces).

5.5. Klientam ir jāatgriež preces 14 dienu laikā no pieteikuma datuma vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš/viņa ir nodevis/nodevusi preces pārvadātājam iepriekš minētajā termiņā.

5.6. Pārdevējs pēc atgriežamo preču saņemšanas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikumu saņemšanas, atmaksā Pircējam visus no Pircēja saskaņā ar līgumu saņemtos maksājumus. Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr tas nav saņēmis preces, uz kurām attiecas līgums, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka viņš ir atdevis preces, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.

5.7. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no pārdošanas darījuma un pieprasīt no Pircēja preces atgriešanu, ja kļūdas dēļ preces cena e-veikalā ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

6. SŪDZĪBU IESNIEGŠANA

6.1. Pārdevējs ir atbildīgs par jebkādu neatbilstību vai defektu, kas Pircējam pārdotajām precēm pastāvēja piegādes brīdī un kas atklājas laika posmā līdz diviem gadiem pēc preču piegādes Pircējam. Uzskata, ka viena gada laikā pēc preču piegādes Pircējam defekts ir pastāvējis piegādes brīdī. Pārdevēja pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.

6.2. Pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar Pārdevēju defekta gadījumā, nosūtot e-pastu uz info@salonshop.eu vai zvanot pa tālruni +372 677 7328

6.3. Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Klientam.

6.4. Ja no E-veikala iegādātajām precēm ir defekts, par kuru ir atbildīgs Pārdevējs, Pārdevējs labos vai nomainīs bojātās preces. Ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt, Pārdevējs atmaksā Pircējam visus izdevumus, kas radušies saistībā ar pirkuma līgumu.

6.5. Tirgotājs 15 dienu laikā atbild uz patērētāja sūdzību rakstiski vai tādā formātā, ko var atveidot rakstiski.

7. STRĪDU IZŠĶIRŠANA

7.1. Ja Klientam ir kādas sūdzības par e-veikalu, tās jānosūta pa e-pastu uz info@salonshop.eu vai zvanot pa tālruni +372 677 7328.

7.2. Ja Pircējs un Pārdevējs nevienojas par strīdu, Pircējam ir tiesības vērsties Igaunijas Patērētāju tiesību aizsardzības padomes Patērētāju strīdu komisijā, lai strīdu izšķirtu ārpustiesas kārtībā. Ar procedūras noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties un pieteikumu var iesniegt šeit(https://komisjon.ee/et). Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta izšķirt strīdus, kas izriet no līguma, kurš noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju. Komisija klienta sūdzību izskata bez maksas.

7.3. Klients var sazināties ar ES patērētāju strīdu izšķiršanas platformu šeit(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).

8. FORCE MAJEURE

8.1. Neviena no pusēm nav atbildīga pret otru pusi, un tās rīcība netiks uzskatīta par šo Noteikumu pārkāpumu, ja tā kavējas izpildīt vai neizpilda kādu no savām saistībām, ja šādas kavēšanās vai neizpildes iemesls ir ārpus tās saprātīgas kontroles (force majeure).

9. PERSONAS DATU APSTRĀDES UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

9.1. www.salonshop.lv (turpmāk tekstā – E-veikals) ir Salonshop Baltic AS personas datu pārzinis, kura juridiskā adrese ir Valgevase 13 Tallinn 10414, reģistrācijas kods 10205387, tālruņa numurs +372 677 7328 un e-pasta adrese info@salonshop.eu (turpmāk tekstā – Pārdevējs).

10. PERSONAS DATU APSTRĀDE

10.1. Personas dati, ko Pircējs sniedz Pārdevējam (vārds, uzvārds, adrese, e-pasts, telefons), tiek ievadīti e-veikala datubāzē un tiek izmantoti pirkuma līguma izpildei, turpmākai pakalpojumu attīstībai un personalizācijai. Pircēja sniegtie personas dati netiek izpausti trešajām personām, izņemot gadījumus, kad to prasa Pircēja izvēlētais pasūtījuma piegādes veids, un likumā noteiktajos gadījumos.

10.2. Pārdevējs ir personas datu pārzinis, kas nodod maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus apstrādātājam Montonio Finance UAB. Šifrēta datu saziņa ar bankām, norēķinoties par pirkumiem, nodrošina Pircēja personas bankas datu drošību, kas Pārdevējam nav pieejami.

10.3. Pārdevējs patur tiesības nosūtīt uz Pircēja e-pasta adresi informāciju par jauniem produktiem un Pārdevēja un tā partneru reklāmas piedāvājumiem tikai tad, ja Pircējs ir izteicis vēlmi saņemt šādu informāciju un norādījis, ka vēlas saņemt tiešā pasta paziņojumus.

10.4. Klients jebkurā laikā var atteikties no tiešo e-pasta paziņojumu saņemšanas, informējot par to Pārdevēju pa e-pastu vai sekojot norādījumiem e-pastā, kurā ir piedāvājums.

11. PERSONAS DATU DZĒŠANA UN STRĪDU IZŠĶIRŠANA

11.1. Lai pieprasītu savu personas datu dzēšanu, jums jāsazinās ar Pārdevēju, rakstot uz e-pasta adresi info@salonshop.eu. Uz dzēšanas pieprasījumu tiks atbildēts ne vēlāk kā 7 dienu laikā. Pēc pieprasījuma apstiprināšanas personas dati tiks dzēsti, ja vien nepastāv likumīga nepieciešamība šādus datus saglabāt.

11.2.Strīdu gadījumā saistībā ar personas datu apstrādi Klientam ir tiesības sazināties ar Pārdevēju, rakstot uz e-pasta adresi info@salonshop.eu, vai vērsties Datu aizsardzības inspekcijā(https://www.aki.ee/et) vai tiesā.

12. SĪKFAILI

12.1. E-veikals izmanto sīkfailus, lai nodrošinātu labāku lietošanas pieredzi. Sīkdatne ir neliela teksta datne, ko pārlūkprogramma automātiski saglabā Klienta izmantotajā ierīcē. Sīkdatnes tiek izmantotas, lai apkopotu informāciju par to, kā Klients izmanto e-veikalu.

12.2. E-veikalā tiek izmantotas sesijas un pastāvīgās sīkdatnes.

12.3. Tiek uzskatīts, ka klients ir piekritis sīkdatnēm, ja viņa pārlūkprogrammas iestatījumos ir iespējotas sīkdatnes.

12.4. Klients var dzēst un/vai bloķēt savās ierīcēs saglabātās sīkdatnes, mainot attiecīgos iestatījumus savā pārlūkprogrammā. Ja sīkdatnes netiek izmantotas, e-veikala funkcionalitāte var būt ierobežota.

12.5. Papildus sīkdatnēm e-veikals vāc un analizē anonīmu tīmekļa statistiku, izmantojot pikseļu tagus un analītiskās programmatūras Google Analytics rīkus.

Šie Noteikumi un nosacījumi ir spēkā no 01.12.2021.